DIY

stands for..
"do it yourself~"
atau dalam bahasa ibunda nya
"ko buat la sendiri..
lantak ko la ko reti buat ke tak.."

ha, i love DIY..
as you can see..
on free weekends, at home, I will do weekend projects..
print tees la, cat rumah la, deco bilik la..
actually, diwaris oleh akak ku lah..
dulu masa aku kecik2 dia rajin ajak aku buat benda..
tampal2 mate kat papan telur..
buat muke org..
buat gelang yg ade minyak2 tuh..
ha tu je yg aku ingat, yang lain da ter delete seiring dgn usia :p

well today is different kinda DIY..
fixing things..
ha, kat matrix dulu kan, dgn berbekalkan sepucuk skrewdrebar..
aku pasang sndri rak kat bilik aku tu..
pastu mse sem 2 aku betul tombol pintu..
ha terer kan :P

ok kembali ke masa kini..
mesin basuh rumah i ni..
rosak haritu.. dah tekan drain
tapi air tak kuar..
so tadi adip pun menjalankan misi DIY..
aku pun join la..
bukak2 body mesen tu..
ha, tgk la salur dia.. alia yang tanggalkan..
rupe - rupe nye... kena BLOCK!
dgn ape?

duit! coins!
ade 20sen ngan 50sen..
tgk lah tu kawan2..
betapa kaye nye dak2 rumah kami..
sampai mesin basuh pun nak disedekahnye duit..

so lain kali..
sape2 mesen basuh, mesen rumput, mesen gan rosak..
ha boleh lah hantar kat umah ktorang..
nnt ktorang btol kan..
bayaran?
5 ekor ayam kampung..
sekor kambing gurun..
kthnksbai.
 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2